Početna

уторак, 24. јануар 2012.

Sasvim iskreno sa #17: Marko Radeta

Prvi poljubac se ne zaboravlja!
Moj prvi poljubac se desio u Zrenjaninu i bio je sa jednom komšinicom koja je dolazila kod mene svaki dan da se igramo

Marko Radeta, nova internet zvezda koja je za kratko vreme osvojila srca mnogih ljudi sa pesmama "Jedna noć kajanja", "Elektro veza", "Bez tebe lakše je" otvoreno govori za naš blog. Njegova priča počinje sa petnaest godina kada je uradio pesmu na engleskom jeziku "Really wanna party" koju je javno objavio na sajtu myspace. Od tada počinje da ređa uspehe. Dve godine kasnije osniva “RDT! CREATIVE TEAM” sa kojim osmišljava sve što ima veze sa njegovom karijerom.

Koji trenutak u vašem životu je presudio da počnete da se bavite muzikom?
Generalno, sve u mom životu se svodi na muziku i scenu. Uvek su me privlačile velike pozornice, svetla, kamere, preglasna publika i prevelika opsednutost slavnima. Trenutak koji je presudio da ja počnem da stvaram je bio kada je moj prijatelj Filip Trajanovski u meni video potencijal i predložio mi da snimim svoju prvu pesmu kod njega u sobnom studiu sa dinamičkim mikrofonom. To je bilo veoma davno, internet tada jos nije ni bio popularan kao danas, a moj glas u to vreme još nije ni prošao kroz fazu mutiranja tako da sam zvučao kao dete. Na samom početku pravio sam pop muziku i tada su bili aktuelni Justin, Britney i ostale pop senzacije, tako da su aranžmani mojih prvih pesama veoma podsećali na njihove. Kada sam mutirao i sačuvao svoj vokal, počeo sam već mnogo ozbiljnije da se bavim stvaranjem muzike, pisanjem tekstova i uradio sam svoj prvi single koji je bio i javno objavljen na sajtu myspace a zvao se "Really wanna party". Od tog trenutka, zvezda u meni je rođena.

Započeli se karijeru na teži način. Da li ste razmišljali da se prijavite na neko muzičko takmičenje?
Ljudima ne odajem utisak da uvek biram teži način ali ja zaista to činim. Jednostavno, neke stvari koje volim a koje drugi doživljavaju kao nešto teško, ja sa lakoćom i uživanjem obavim jer mi prija i jer sam svesno ušao u tako nešto sa željom da dam svoj maksimum. Stvaranje pop zvezde ne traje tri meseca, ja sam sebe mnogo više izgrađivao i radio na sebi tako da su mi sva muzička takmičenja bila veoma smešna i nikada nisam verovao u njih. Samim tim, izabrao sam lakši put, da budem svoj i da me ljudi upoznaju na pravi način preko mojih autorskih pesama.

Mediji su vas proglasili srpskim Justinom Biberom? Da li vam je to nekada zasmetalo?
Za sada mi ne smeta i ne predstavlja problem. Smetalo bi mi kada bi ljudi gledali moj rad kroz njegov. Ljudima koji nisu informisani moram reći da sam se ja na sceni pojavio sa hitom "Jedna noć kajanja" mnogo pre nego što je Biber i snimio svoj prvi single.

Šta ste poželeli za 2012?
Poželeo sam da upišem akademiju u Beogradu i da se afirmišem kao pop izvođač.

Kako stoje stvari na vašem ljubavnom planu? Da li ste u vezi?
U neprekidnoj sam vezi sa svojim radom i svojom muzikom. Ljubav trošim samo na moje prijatelje i fanove.

Najavili ste nove pesme. Da li će se one razlikovati od ovih koje ste do sada objavili ili će biti poput njih?
Uvek ću se držati svog fazona ali pesme na kojima se trenutno radi odskaču od svega onoga što sam do sada snimao. Tu je naravno i Marko Drežnjak koji je zadužen za matrice i produkciju istih.

Vas club broji preko 21 hiljadu fanova, kakav odnos imate prema ljudima koji cene vaš rad?
Veoma sam zahvalan svojoj publici na neverovatnoj podršci. StereoFans, kako oni sebe zovu, su zaista zaslužni za moj opstanak na muzičkoj sceni i pružaju mi snagu, kako online, tako i na mojim nastupima. Trudim se da ih uvek na vreme informišem o svemu što predstoji a isto tako volim i da chatujem sa njima kada imam slobodnog vremena jer iz tog prostog razgovora vidim šta očekuju od mene i trudim se da im ispunim makar polovinu njihovih želja jer me oni najbolje poznaju i njima najviše verujem. Dakle, moj odnos sa publikom je fenomenalan.

Da li se sećate vašeg prvog poljupca?
Naravno (smeh), pa te stvari se ne zaboravljaju. Moj prvi poljubac se desio u rodnom gradu mog oca, u Zrenjaninu i bio je sa jednom komšinicom koja je dolazila kod mene svaki dan da se igramo u dvorištu i tada sam čak izjavio da ću je oženiti kada porastemo. Moja baba redovno prepričava tu priču iz godine u godinu.

Sećate li se prve pesme koju ste naučili?
Hmm, moguće je da su to bile neke dečije pesmice kojih se trenutno ne sećam ali sećam se da sam za prijemni upis u osnovnu muzičku školu pevao pesmu "Tri livade" i svi iz komisije su počeli da pevaju zajedno sa mnom i to u različitim glasovima a ja sam uspeo da svoju liniju držim do kraja. To je kasnije rezultovalo time što sam bio prvi na listi sa maksimalnim brojem bodova.

Koliko pažnje posvećujete svom izgledu?
Svako ko je javno LICE ima tu obavezu da brine o tom istom licu jer sa njim izlazi u svet i ostaje zapažen. E pošto ja još uvek nisam toliko popularan da bih morao 24h da izgledam savršeno, ima momenata kada ne izgledam odmorno zbog i previše obaveza koje imam u toku dana a imam i problem nesanice pa mi je san veoma poremećen. Uglavnom, trudim se da uvek izgledam lepo i potrošim koji minut više nego što bi trebalo na spremanje ali to je samo posledica društva koje sve komentariše. A i mojim fanovima ne smem da kvarim iluziju.(smeh)

Za koliko možemo da očekujemo spot za numeru "Bez tebe lakše je"?
Još uvek nemam tačne informacije jer zbog nekih problema na snimcima moramo ponoviti snimanja nekih kadrova i tek nakon toga on ulazi u proces montaže. Malo smo odužili ali ovaj spot će sve oči ispratiti tako da mora biti perfektan.
M.L.

5 коментара:

  1. Kaze moja mama:''Sto je taj Radeta pametan decko'' :)
    Znas vec sve,zvezdoo <3

    ОдговориИзбриши
  2. MARKO JE NAJBOLJIIII... E,DA ,MOJA MAMA ZNA DOSTA PESAMA :D

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo Marko, zaista me odusevljavas sve vise i vise. Ti si pravi profil za zvezdu u Srbiji.

    ОдговориИзбриши
  4. MARKO JE ODLICAN, SAMO NAPRED! StereoFans <3

    ОдговориИзбриши