Početna

четвртак, 19. јануар 2012.

Sasvim iskreno sa #16: Zejna Murkić

San mi je nastup na Evroviziji!
Volela bih da predstavljam našu zemlju na tom takmičenju, ali pre toga planiram da izdam nekoliko cd-ova i aktivno nastupam

Zejna Murkić pevanjem i plesom se bavi od ranog detinjstva a prve nastupe je imala sa 10 godina. Bila je sopran i solista u više horskih grupa. Takođe piše i komponuje pesme. Sa 16 godina počinje da se bavi profesionalno pevanjem i da ima nastupe širom zemlje i u inostranstvu. Dve godine je bila pevačica grupe Luna u kojoj je kao lead vokal snimila dva albuma. Grupu je napustila krajem 2010. godine da bi se potpuno posvetila solo karijeri. Uveliko radi na svom prvom samostalnom albumu.

Zbog čega ste se odlučili na posle dve godine napustite grupu "Luna"?
O toj temi se dosta pisalo i dosta laži se širilo a ja nisam ništa o tome ni govorila ni demantovala. Zapravo istina je da sam svojevoljno izabrala da nakon skoro tri godine rada napustim grupu, zbog svoje solo karijere. S obzirom da već dugo pisem tekstove i muziku nisam samo pevačica već pravi umetnik i muzičar koji ne može ostati dugo tamo gde ne može da napreduje i bude kreativan. Samim tim shvatila sam da nisam osoba za grupu već da treba da krenem da gradim svoju solo karijeru o kojoj sanjam još od detinjstva.

Da li ste ostali u kontaktu sa članovima grupe?
Ne.
 
Kako ste zadovoljni uspehom pesmom "Tonight"?
Tonight se desila sasvim slučajno, ali na moju veliku radost, jer sam oduvek želela da uradim jednu takvu pesmu, Dee Monk je moj prijatelj i neko ko ima drugačiju viziju kada je u pitanju muzika. Želeo je da uradi pesmu koja će biti prihvaćena i slušana i van naše zemlje i ja sam se u celu tu priču lako uklopila. Pored naših radio stanica kao što je TDI i ostale, gde se pesma uveliko zavrtela, spot se redovno pušta i na televiziji Balkanika, koja je svima dobro poznata jer emituje samo odabrane pesme i spotove muzičara iz svih jedanaest balkanskih zemalja. Tako da sam zadovoljna ali sam i sigurna da će ta pesma tek u narednom periodu dostići pravi uspeh.
 
Pesma "Najbolja" za koju ste sami napisali tekst i muziku takođe našla je put do srca publike. Zbog čega ste baš ovu pesmu odabrali da započnete solo karijeru?
Jednostavno se sama nametnula jer je prva bila snimljena a možda je i sam naslov uticao na to.

 Na svom twitter profilu objavili ste deo teksta nove pesme, ali još uvek niste odlučili datum kada ćete je objaviti? Da li ste ga odredili?
To je jedna od mojih omiljenih pesama koja će se ipak pojaviti kada izdam cd, a do tad će se vrteti "Najbolja" za koju planiram da snimimi i spot. Takođe imam u planu da pustim još jedan singl do izlaska albuma ako se otegne cela ta priča jer ja non stop nešto dodajem, smišljam neke nove ideje, menjam tekst itd.

Da niste pevačica, kojom profesijom biste se bavili?
Ne znam u svakom slučaju bila bi neka umetnost u pitanju mada nisam o tome nikada razmišljala jer od malena u glavi imam samo jedan cilj.

O vasem privatnom životu malo se zna. Šta mislite o zvezdama koji koriste svoje privatne probleme da bi dobili malo medijske paznje?
Neki to rade namerno a neki ne. Jednostavno kada se bavite ovim poslom zanesete se i više nema granice između profesionalnog i privatnog života. Mnoge moje kolege su izgubile kontrolu i ne čuvaju svoj privatan život od očiju javnosti već jednostavno žive rade, greše plaču, raduju se i to ne kriju. Nekada to zna da održi aktuelnost do sledećeg singla ili cd-a pa samim tim dobro dođe neki skandal.Ali i to je deo ovog posla.
 
 
Da li volite i koliko često izlazite?
(Smeh) Ja uopšte ne izlazim! Nastupi su moji izlasci, a pored toga volim da odem na kafu sa drugaricama, na večeru sa dečkom a volim i bioskop tako da nisam neka devojka za provod.

Šta smatrate svojim najvećim dosadašnjim uspehom?
Hmmmm...početak moje solo karijere i cd na kom uveliko radim ali ima tu i drugih stvari koje me čine ponosnom ali za potrebe intervjua ovaj prvi odgovor je dovoljan.
 
Kakav odnos imate sa fanovima?
Ja sam jako otvorena i komunikativna, prizemna sam i uvek se rado upoznam, slikam, družim i izađem u susret ljudima koji vole mene i moj rad.
 
Kako zamišljate idealan dan?
Svaki dan sa dragim osobama uz dobru muziku i klopu je za mene idealan dan. Mada sunce, more, plaža, koktel takođe zvuči idealno.

Kakvi su vam planovi za budućnost?
Da završim prvi cd, pa drugi cd pa treći cd... deseti cd. Puno spotova, nastupa, jednostavno planiram da ostvarim svoj san u potpunosti. I naravno predstavljam našu zemlju na Evroviziji. Eto skromno.
M.L.

Нема коментара:

Постави коментар